poniedziałek, 1 kwietnia 2013

4. Poniedziałek Wielkanocny

"ŻUR, KIEŁBASA, JAJEC GÓRKA"

1


No i mamy już drugi dzień świąt, lany poniedziałek a do tego Prima Aprilis ;)
Szkoda tylko, że pogoda za oknem jest taka jaka jest... 


Dzisiaj cała rodzinka przyszła do mnie :) Hmmm fajnie, przynajmniej nie musiałam nigdzie wychodzić. Ale nie było Damiana, bo pracował. Troszkę mi smutno z tego powodu, ale jak widać przeżyłam i mam się nawet dobrze.
A oto jak wyglądało u mnie jeszcze kilka godzin temu:



2. Faszerowane jajka łososiem

3

4. tatar z łososia


5. Warstwowa sałatka z tuńczyka
A  teraz Ciasta!!!!!! :)


6. Mazur czekoladowy

7. Mazur z masą krówkową


8. baba i babeczki
przepis na babkę znajdziecie ->(link)

Napisze tylko przepis na sałatkę, ponieważ sama osobiście ją robiła. :) i to był mój dzisiejszy wkład w cały obiad ;)

5. WARSTWOWA SAŁATKA Z TUŃCZYKIEM:

Składniki
- 6 jajek (ja zrobiłam z 5)
- jedna  duża cebula (ja zrobiłam z białej, ale następnym razem użyje czerwonej, ponieważ jest łagodniejsza)
- tuńczyk w sosie własnym
-150gr żółtego sera
-majonez

Wykonanie
Gotujemy jajka na twardo i oddzielamy białka od żółtek.
wszystkie składniki drobno kroimy i układamy warstwowo w następujący sposób
   białka
   cebula
   tuńczyk
   żółty ser starty na grubych oczkach
   majonez
   żółtko

 GOTOWE :)


 Od Jutra się odchudzam... tylko ciekawe co na to Damian!!


5 komentarzy:

  1. Wszystko wyglada przepysznie :) Skusilabym sie na ten mazur z masą krówkową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyszna była !! Ale jak dla mnie troszkę za słodka ;)

      Usuń
  2. Ja to uwielbiam słodkie więc dla mnie byłby taki mazur idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, aż się robię głodna... no proszę proszę nie wiedziałam, że takie talenty chowacie :) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona sałatka z tuńczyka !!! :))

    OdpowiedzUsuń