piątek, 12 kwietnia 2013

I. Pozbywamy sie grubych ciuchów i gubimy zbędne kilogramy :)

 
:)


Jak już wspomniałam wcześniej mam zamiar na wiosnę zrzucić, kilka zbędnych kilogramów.
Moją, ze tak powiem przemianę, zaczęłam tydzień temu w czwartek (04.04.13)
Jeszcze wizualnie nie widać efektów, ale waga już drgnęła ;) 


1 kg mniej ;)

- Od tygodnia nie jem pieczywa (za wyjątkiem grahama, ale tez nie za często )- zastąpiłam je waflami ryżowymi.
- No i co najważniejsze, w Ogóle ni jem słodyczy.... (w ogóle... wczoraj się złamałam i zjadłam kawałek ciastka :(,  ale mam nadzieje, ze spaliłam jego kalorie brzuszkami ;D )
- Jeszcze tylko z ćwiczeniami u mnie cienko. Jakoś nie mogę się zmotywować aby  je systematycznie robić. udało mi się jak na razie 2 dni z rzędu. Rano i wieczorem. Zobaczymy jak będzie dalej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz